FAQ

Často kladené dotazy

Musím za členství v Emco Klubu platit?
Ne, členství je bezplatné a nezávazné.

Kde najdu stav svých bodů a své objednávky?
V sekci Můj účet na webu Emco Klubu.

Můžu své body převádět, například v rámci rodiny?
Body nelze převádět na jiné účty.

Mají vystřižené body z obalů výrobků omezenou dobu platnosti?
Ano, vystřižené body z obalů výrobků mají platnost jen do 31.12.2021.

Kde na produktech Emco najdu počet bodů, které za nákup dostanu?
Na každém obalu výrobku Emco najdete kód s údajem o bodové hodnotě. Informace o počtu bodů najdete i na webu www.emco.cz v detailu každého produktu.

Je za nové produkty víc bodů?
Ano, bonus za novinku je 5 bodů, které přičteme ke standardnímu počtu bodů za výrobek.

Můžu dárek doplatit penězi, když nemám dost bodů?
Ano, dárky lze doplácet penězi.

Proč jsem dostal/a jiný dárek, než jsem si objednal/a?
Je možné, že došlo k vyčerpání zásob vámi vybraného dárku, a proto jsme vám zaslali jiný ve stejné nebo vyšší bodové hodnotě. Pokud tento dárek nechcete, máte nárok na vrácení bodů v plné výši.

Kam mohu zavolat nebo napsat, když si nevím rady?
K dispozici je infolinka +420 477 070 783 nebo e-mailové adresy klub@emco.cz a market@emco.cz.