FAQ

Často kladené dotazy

Musím za členství v Emco Klubu platit?
Ne, členství je bezplatné a nezávazné.

Co když nemám doma internet?
Do Klubu se můžete přihlásit na telefonu +420 477 070 783 nebo poštou na adrese Emco Klub, Emco spol. s r. o., Hrdly 2, 412 01 Litoměřice, kam také zasíláte body nasbírané z produktů. Spolu s body nám můžete napsat, jaký dárek chcete za body vyměnit a my vám ho zašleme. Nezapomeňte vždy uvést své jméno a adresu.

Kde najdu stav svých bodů a své objednávky?
V sekci Můj účet na webu Emco Klubu.

Můžu své body převádět, například v rámci rodiny?
Body nelze převádět na jiné účty.

Ztratím body, když je včas nevyužiji?
Ne, vaše body mají neomezenou dobu platnosti.

Kde na produktech Emco najdu počet bodů, které za nákup dostanu?
Na každém obalu výrobku Emco najdete barevnou kytičku s údajem o bodové hodnotě. Informace o počtu bodů najdete i na webu www.emco.cz v sekci Produkty.

Je za nové produkty víc bodů?
Ano, bonus za novinku je 5 bodů, které přičteme ke standardnímu počtu bodů za výrobek.

Můžu dárek doplatit penězi, když nemám dost bodů?
Ano, pokud vaše objednávka dosáhne hodnoty 500 bodů a více, můžete maximálně polovinu bodů doplatit penězi. Hodnota 1 bodu odpovídá hodnotě 1,- Kč. Pro členy ze Slovenska je tato hodnota přepočítána na hodnotu v EUR v daném kurzu.

Proč jsem dostal/a jiný dárek, než jsem si objednal/a?
Je možné, že došlo k vyčerpání zásob vámi vybraného dárku, a proto jsme vám zaslali jiný ve stejné nebo vyšší bodové hodnotě. Pokud tento dárek nechcete, máte nárok na vrácení bodů v plné výši.

Kam můžu zavolat nebo napsat, když si nevím rady?
K dispozici je infolinka +420 477 070 783 nebo e-mailové adresy klub@emco.cz a market@emco.cz.