Recepty

Zdraví a výživa

Zjistit více

Ovesné vločky: energie, která dlouho vydrží

Oves obsahuje více živin než pšenice a dodá vám víc energie, je tak zkrátka ideální snídaňovou cereálií.

Zjistit více

Palmový olej a jeho účinky na vaše zdraví

Palmový olej je považován za nejbohatší zdroj vitaminů A a E, ale je nejhorším tukem po stránce zastoupení nasycených mastných kyselin, i ve srovnání s vepřovým sádlem.

Zjistit více

Proč je dobré snídat ?

Snídaně by měla tvořit asi 25 % denního energetického příjmu, měla by být zdrojem složených sacharidů, bílkovin (ráno ideálně mléčné výrobky) i ovoce nebo zeleniny.

Rodinám

Zjistit více

Jak na klidnou snídani bez odmlouvání?

Snídaně je základem dne. Toto pořekadlo našich babiček platí nejen u dospělých, ale zejména u dětí.

Zjistit více

Co by měly děti v různém věku snídat?

Správná snídaně podpoří fyzickou i psychickou kondici.

Zjistit více

Význam snídaně u dětí

Snídaně poskytuje energii pro tělesnou a duševní aktivitu během dopoledne. Měla by být zdrojem složených sacharidů a obsahovat ovoce nebo zeleninu.