Recepty

Zdraví a výživa

Zjistit více

Vláknina nejsou jen ovesné vločky

Chystáte se do kina na film a plánujete si k jeho sledování dát popcorn? Tak to máte jednu z pěti denních dávek vlákniny splněnou!

Zjistit více

Ovesné vločky: energie, která dlouho vydrží

Oves obsahuje více živin než pšenice a dodá vám víc energie, je tak zkrátka ideální snídaňovou cereálií.

Zjistit více

Palmový olej a jeho účinky na vaše zdraví

Palmový olej je považován za nejbohatší zdroj vitaminů A a E, ale je nejhorším tukem po stránce zastoupení nasycených mastných kyselin, i ve srovnání s vepřovým sádlem.

Rodinám

Zjistit více

Jak na klidnou snídani bez odmlouvání?

Snídaně je základem dne. Toto pořekadlo našich babiček platí nejen u dospělých, ale zejména u dětí.

Zjistit více

Význam snídaně u dětí

Snídaně poskytuje energii pro tělesnou a duševní aktivitu během dopoledne. Měla by být zdrojem složených sacharidů a obsahovat ovoce nebo zeleninu.

Zjistit více

Jak motivovat děti ke zdravé snídani?

Jednoduše – přes oči. Co je barevné, to děti přitahuje. Stejně jako to platí u kýčovitých hlasitých hraček, přitáhne děti i barevné a různě naservírované jídlo.