Zdraví a výživa

TAHÁK PRO RODIČE: CO ZABALIT NA DĚTSKÝ TÁBOR

Víme, jak náročná práce je balení dětí na tábor. Nezapomenout na pláštěnku, na kšiltovku, na teplé ponožky, na náhradní náboje do baterky. Proto jsme pro vás všechny, maminky a tatínkové, vytvořili tahák, který vám balení ulehčí.

Zjistit více

ZÁBAVA PRO CELOU RODINU: RODINNÉ MALOVÁNÍ

K příležitosti oslavy Dne matek, který letos připadá na neděli 10.5.2020, jsme dali dohromady šablony pro milé rodinné vyznání.

Zjistit více

Pomozte nám pomáhat

Boj proti koronaviru nám v Emcu není lhostejný, a proto bychom rádi pomohli těm, kteří se starají o zdraví a bezpečnost ostatních a pak těm, kteří již nejsou plně schopní se o sebe postarat.

Zjistit více

Zábava pro děti: Omalovánky a pexeso 2v1

Naše omalovánky slouží i jako pexeso, tím pádem se děti zabaví ještě o něco déle.

Zjistit více

Pozornost ve škole a výkon při sportu? Dopřejte dětem kvalitní svačiny.

U dětí na vyváženou stravu dbát opravdu musíme. Ovlivňuje správný růst a vývoj, únavu během dne či školní a sportovní výsledky.

Zjistit více

Protein je důležitý pro každého a nemusí být kulturista

Protein není jen pro kulturisty… ale měl by být součástí vyváženého jídelníčku každého z nás.

Zjistit více

Fenomén zvaný superpotraviny.. Jaký mají vliv na naše zdraví?

Jaké potraviny do rodiny superfood patří a proč?

Zjistit více

Nejlepší snídaně? Směs několika různých druhů vloček

Různé druhy vloček představují perfektní základ snídaně, nebo vydatnější svačiny. Velmi dobře zasytí a udrží hladinu krevního cukru stabilní.

Zjistit více

Jak zvýšit příjem bílkovin? Tipy, jak do svého jídelníčku hravě zařadit zdroje proteinu

O bílkovinách se v poslední době hovoří hodně, což je dobře, jelikož mnozí lidé mají ve stravě bílkovin málo.

Zjistit více

Jak zapojit děti do snídaňové konverzace

Každé ráno stejně zmatené a rychlé, nestihnete si nic říct. A když už je konečně víkend a vy sedíte u snídaně pohromadě a v klidu, nevíte, kde začít? Podívejte se tedy na některé naše tipy a třeba již příští snídaně bude plná nekonečných příhod vašich dětí.

Zjistit více

Jak vybrat správnou sušenku?

Dopolední svačinka, odpolední káva nebo čaj o páté je příjemný relax.

Zjistit více

Vláknina nejsou jen ovesné vločky

Chystáte se do kina na film a plánujete si k jeho sledování dát popcorn? Tak to máte jednu z pěti denních dávek vlákniny splněnou!

Zjistit více

Jak na klidnou snídani bez odmlouvání?

Snídaně je základem dne. Toto pořekadlo našich babiček platí nejen u dospělých, ale zejména u dětí.

Zjistit více

Význam snídaně u dětí

Snídaně poskytuje energii pro tělesnou a duševní aktivitu během dopoledne. Měla by být zdrojem složených sacharidů a obsahovat ovoce nebo zeleninu.

Zjistit více

Jak motivovat děti ke zdravé snídani?

Jednoduše – přes oči. Co je barevné, to děti přitahuje. Stejně jako to platí u kýčovitých hlasitých hraček, přitáhne děti i barevné a různě naservírované jídlo.

Zjistit více

Ovesné vločky: energie, která dlouho vydrží

Oves obsahuje více živin než pšenice a dodá vám víc energie, je tak zkrátka ideální snídaňovou cereálií.

Zjistit více

Palmový olej a jeho účinky na vaše zdraví

Palmový olej je považován za nejbohatší zdroj vitaminů A a E, ale je nejhorším tukem po stránce zastoupení nasycených mastných kyselin, i ve srovnání s vepřovým sádlem.

Zjistit více

Proč je dobré snídat ?

Snídaně by měla tvořit asi 25 % denního energetického příjmu, měla by být zdrojem složených sacharidů, bílkovin (ráno ideálně mléčné výrobky) i ovoce nebo zeleniny.

Zjistit více

Všechno, co potřebujete vědět o ovesné vláknině betaglukan

Ovesná vláknina betaglukan příznivě ovlivňuje krevní cholesterol, lipoproteinový metabolismus, imunitní systém, trávení, mikroflóru tlustého střeva a pomáhá omezovat chuť k jídlu.

Zjistit více